suck.

nu har jag avslutat min storstädning. får fortsätta imorn. här luktar gott och är rent så jag är ju helnöjd.

ska jag duscha och sen svinga vidare hem till lillebruuur. 
den ena brodern är ute på vift, på väg till göterborg minsann. jag måste hela tiden påminna mig själv om att han är vuxen. myndig. han kan åka tåg utan mamma eller storasyster. men fy. det är läskigt. 


min stora lillebror och min stora bonuslillebror

KRISSE som förövrigt fyllde ARTON igår
GRATTIS!


och jag har sjukt ont i magen nu. åt linssoppa idag. igen. kväljningsvarning. snacka om föräten maträtt. men nu är det annat som råkar vara viktigare än matlagning. då tar man vad man har.

ja, vad säger man...
än är inte den siste idioten född.


Kommentarer
Postat av: pauline

haha jaaa skumbad! :)



Åh, visst är de läbbigt att lillebror numera är stor. Man fattar inte riktigt, nej!

Postat av: carro

dom där småsyskonen va, vänta bara tills han är gammal nog att gå på systembolaget. hujedamig

2008-11-20 @ 22:10:31
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback