i love you baby

jag försöker få bort brända popcorn-lukten genom att koka kaffe. fungerar lite. men jag ska nog baka något sen också. mest för att det är gott. 

mengud. popcornsflott över hela datorn. varför måste jag äta jämt? mamma säger att jag förknippar tv med mat/godis. jag skulle vilja påstå att jag förknippar ALLT med något ätbart.
det är ju sjukt!

"ikväll är det desperate..vad ska jag äta då..hmm.."
"åh jag har fått min nya tidning..vad ska jag mumsa på när jag läser den då?"
(en morot vore ju passande eftersom det är IFORM jag får hem.)
"ikväll blir det porrande.. vad ska jag äta då?"


okej. detdär sista var ett skämt. men det förstår ni kanske.
för det första planerar man inte sitt porrande (eller?) och för det andra äter jag självklart inte medans.. (eller?)

men jaja frukost nu.




Kommentarer
Postat av: Tirre

För porrande finns det inga regler, planering eller inte ALLT funkar! Haha ;)

2008-10-23 @ 14:56:53
Postat av: Tirre

Sjukt porrig bild förresten, muuuums!!! ;)

2008-10-23 @ 14:58:21
Postat av: carro

jag har provat en gång och dog av hunger. seriöst var jag tvungen att gå en kortare väg för jag var så hungrig haha.

Postat av: Jessica

Tirre: ja.. du borde väl veta om någon.. lalalallaaa ;)

Tirre: (igen) jag vet. var hos tandläkaren och dom sa att jag skulle passa i utåtstående tänder. att det var inne. det var fashion! det var porrigt.

2008-10-23 @ 16:27:15
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Aha ,fashion säger du?

BIP BIP ! ! !

;)

2008-10-23 @ 16:56:03
Postat av: Jessica

hahaaha jaa fick ditt sms nyss.. MAJ GAD ! ! !

ring sen. jag måste baka först...

2008-10-23 @ 17:01:43
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Elsa

vad rolig du ser ut

2008-10-26 @ 15:04:03

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback