jag knäcker ju!

kakorna är klara och jag är matt.

allt jag ville ha i gengäld av min bror var att han skulle LÄSA MIN BLOGG. han är helt otrolig. man måste liksom MUTA honom för att läsa min blogg. min blogg knäcker ! ! ! han förstår inte det.

"kan du inte komma vid nio?"
NIO??? ursäkta men det är typ mitt i natten. jag kommer nu och inte en sekund senare.

då skrev jag:
"du får knappast några kakor!!!"
"men." säger han då, som en början på  något sorts för försvarstal...
men jag är inte mottaglig för sådant...
"talk to the hand" skrev jag. sen loggade jag ut!

IN YOUR FACE, VA ELLER HUR???


kolla. han är ju inte ens snygg liksom... suck.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

killar är värdelösa på att läsa bloggar!

Postat av: Elsa

haha vad rolig bild

2008-10-26 @ 14:58:30
Postat av: Elsa

haha vad rolig bild

2008-10-26 @ 14:58:32

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback