jag ser inte skogen för alla träd.

men suck. är det träsktroll eller människor som förfestat här hemma? skulle tippa på det första alternativet. förstår inte hur man kan bete sig... tappade jag en, två, tre eller fyra flaskor/burkar på golvet hemma hos NÅGONANNAN plockade jag givetvis upp dom efter mig.

"nejmen. vad fint dom ligger. flaskorna. där på golvet. åhh en sån vacker strimma av öl som runnit ut. sannerligen grannt att skåda"

jaja, hursomhelst. kom nyss hem från Lollo och Adam. Salma är underbar och hon skrek litegranna. men jag gav henne lite välling sen slog jag på fisklampan. den fastnade hon för. gurglade av förtjusning!

och ni..vet ni..
någon är visst lite bitter...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe nja anonym å anonym du kämpar fint i alla fall=)vems är barnet du passar?

Postat av: carro

haha. jadu karlar som lämnas ensamma på en förfest det vet man aldrig hur det slutar..

2008-10-26 @ 10:07:05
URL: http://carolinehallgrens.blogg.se/
Postat av: Isa

haha du skulle ju inte ha låtit dom ha lägenheten. Du visste vad som skulle ske. Men att dom inte kan ta sig i kragen och ha en LUGN förfest. daah!

2008-10-26 @ 11:00:12
Postat av: Jessica

Isa: haha jodå, beter dom sig alltför illa kommer the BIATCH fram och rycker dom i örat ;)

2008-10-26 @ 12:39:52
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Elsa

jessica då

2008-10-27 @ 14:55:35
Postat av: Elsa

jessica då

2008-10-27 @ 14:56:16

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback