kalaspinglorna andersson!

tänk! jag lyckades locka hit carro idag. vi åt romantisk middag med tända ljus och kinamat. kul när man tappar bort menyn och inte kan uttala maten man vill beställa. tur att jag minns i huvudet vilka nummer våra maträtter har...

imorgon är det fredag och när jag slutat jobba måste vi åka till avesta. notera måste! ragge har inte fått mat på... evigheter? stackarn. im a bad bad ödlematte! resten av fredagen måste ägnas åt vila.. innan 40+40-års festen på lördag, för om jag känner min släkt rätt lär det bli livat och inte ett dugg nyktert.

och johanbaby du har nog rätt. vi är fan på rätt många kalas vi...



herr och fru andersson

Kommentarer
Postat av: .............

suck!!!!!!!!!

2008-10-31 @ 18:22:18
Postat av: jessica

.............: är det något som är jobbigt?

Postat av: Johan

Det är ju det jag alltid har sagt ;)

2008-11-01 @ 12:55:31
Postat av: Elsa

hej Jessica hade ni roligt på det DÄR kalaset

2008-11-05 @ 19:10:20
Postat av: jessica

Elsa: vilket kalas menar du? om du menar bilden så är det från när vi var på Kreta :)

2008-11-05 @ 19:34:13
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Elsa

jaha jag trodde det var på det dära kalaset när du försökte få robin på när vi var på festen

2008-11-05 @ 19:53:16

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback