mkdjiohfjdncal<

wiiwaaawoooo jag har aldrig sovit så lite som idag. trött jag ääääärrrrr....


Kommentarer
Postat av: Isa

Du är en riktig vän en riktigt bra sådan :)

2008-10-11 @ 19:21:11
Postat av: Louise

Jessica du har väl inte hamnat i luven på nån än va? Jag hoppas verkligen det inte blir nån dispyt mellan dej, tirre och henke ikväll. Nu ska jag gå och ta på mej nattsärken känner att det är dags att gå och lägga sig nu när det är så sent på kvällskvisten, efter gudarnas skymmning och allt..

2008-10-11 @ 22:46:21
Postat av: Jessica

Isa: det är du också min sköna dam :)



Lousie: jag känner mig lite kluven angående detta drama. men jag ska inte vara villbrådig nu.. ska sansa mig och bruka mina sinnen väl! jag önskar eder en förnöjsam afton. på återseende!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback