maybe i should get some help.

måndag.

dricker mitt gröna te. ska snart ut i skogen. tack gud för att det är sol ute. jag vågade inte säga det innan, men jag var LIVRÄDD igårmorse. jag trodde först att det skulle ligga en våldtäktsman/mördare på lur i buskarna. jag tänkte mig att han låg där och filosoferade:
jag har legat här i ett par månader nu, snart borde det ju komma någon ensam jänta förbi. då tar jag min chans!

när jag sedan slagit bort tanken om mördare började jag tänka på monster. vänta... hur gammal var jag nu igen? jo men jag tänkte på en blandras. en tiger och en x-man-logan typ.
då tänkte jag att en sån jagar säkert mig just i detta NU! 

PANIIIIK ! ! !

så jag vände om och KUTADE mitt blixtsnabba kut hem.





Kommentarer
Postat av: spiderchick

jag tror dock jag hoppar spinningen, lat som jag är =)

Postat av: Isa

hahahahahaha livlig fantasi du har.

2008-10-06 @ 12:57:01
Postat av: Jessica

Isa: haha ja kanske lite?;)

2008-10-06 @ 16:14:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback