jag och min vän.

 

våran dag började med en fika på vallonen med mamma, toffe och sune. folk har en tendens att sitta och viska på café. vi viskade inte.

hem och lagade tacopaj som serverades med nachochips. 

zappade (som det heter när man frekvent bläddrar mellan olika tv-kanaler) mellan färjan och simon och tomas. mumsade mörk choklad och vindruvor. kollade in olika hus på hemnet, drömde oss bort samt förfärades över hur vissa människor bor. läste även en mycket egen blogg...

la oss i sängen och kollade in tila tequila. sen tjattrade vi lagomt mycket.

"mengud! kvart i fyra!"
"okej. tjugo i sex.."
"halv sju."

isa började snarka exakt klockan o7.o1
jag var inte mycket bättre när jag sparkade henne halvt ur sängen bland alla grymtningar

vi sov några timmar sen vaknade jag av att isa retades med ragge. igen. 
sedan åt vi en delikat frukost tillsammans.


en mycket trivsam afton.

ärligt, Isa är bland det bästa jag vet. 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Isa

hihi så myspys vi hade. Vi hade tydligen en hel del att tala om eftersom vi vägrade att somna in. Hoppas ni ger Ragge mat snart annars kommer han äta sig ut ur terrariet och börja naffsa på dig när du sovaer som skönast :D TACK FÖR EN OTROLIGT GEMYTLIG KVÄLL! Du är sötast! Men bilden du lagt upp var mindre vacker. PUSSS

2008-10-21 @ 19:34:07
Postat av: Jessica

Isa: haha ja precis. myspys när det är som allra bäst:) YES på fredag blir det en tripp till larvernas rike. skaru me? haha;) bilden är tjuusi ju! tack själv baby! PUSSINUSS min lilla bäbis ;)

Postat av: Isa

Nej tack jag klarar min nog utan att se vad det lilla krypet stoppar i sig. Huuuuie! Varför glömde vi ta såna roliga kort med din data? Hmpf! Får bli nästa gång. pussigull

2008-10-21 @ 20:06:52
Postat av: Jessica

Isa: ååh visstja! yes det blir nästa gång det. snart alltså! : ) snärj peter nu så vi kan hänga hos dig på tjejkvällen ;) puss lover

2008-10-21 @ 21:18:32
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: sofie

ni är vell alltför söta :)

2008-10-22 @ 19:21:38
Postat av: Jessica

sofie: visst äääär vi :)

2008-10-22 @ 21:13:55
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback