I have a dream

nu har jag hällt i mig en kopp med grönt te. har hört om dess nyttighetsfaktor. så nu är jag värd en kopp kaffe! sen ska jag faktiskt ta min ipod och hit the forest såattsäga! 

visstja. hade en skön dröm. drömde att jag opererade brösten. ja, förstorade dem alltså. och det gjorde inte särskilt ont.. antar att det inte är riktigt så i verkligheten. tänk er jessica med ett par sillisar. eller ett par tuttar överhuvudtaget. det vore något det!

nu ska jag redigera ett par bilder.. sen ut och gå som sagt. jag har ett mål.

förresten. SER ni ens min nya rubrikstil? den är skitsnygg på MIN dator men på Tirres var den... mindre sniigg om man säger så. den ska vara snirklig och tjusig. sånivet.

happy tisdag.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

happy tisdag to you too! =)

Postat av: Isa

Jag ser inte. Varken på mozilla eller explorer :/

2008-09-02 @ 11:10:17
Postat av: Jessica

Isa: men åååh det som är så sniiggt!

2008-09-02 @ 11:13:07
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: تخاشى JoHan

Nu javlar har Johan gett sig in i bloggvarlden! ( dock bara for att jag va tvungen for att jag skulle fa en mobil )

2008-09-02 @ 11:42:06
URL: http://yohanandersson.blogspot.com

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback