Minnesbaklucka.

jag såg med ena ögat på en film med john travolta i typ.. förrgår? och sen dess har jag varit sugen på spaghetti och köttfärssås.. ja, dom åt det i filmen då alltså. så ikväll ska vi äta det! mmmums.

sanna hade en del sjuka bilder från i fredags. kul med minnesluckor, verkligen. jag var som ett pålägg mellan två mörkhyade män på ett kort. jag tycker liksom inte det är något fel att skaffa sig nya bekantskaper igenom dans. det ska tilläggas att det inte var nådigt med alkoholintaget denna kväll. andy drog fram "den lilla flaskan" och så shottade vi lite. jag vill inte ens försöka minnas hur hög alkoholprocent det var där i. 


andy grinar illa. jag rör inte en min. coolness.

vi skejtade och lattjade med sparkcykeln också. ja, det var iallafall den roligaste festen jag varit med om. helt på sant.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Du är ju den grymaste kvinnan alltså! Hur i helvete kan man dricka 50% sprit utan att grina illa? Och dessutom be om en till??? Haha, du är ju underbar! Det va verkligen en hejdundrande fest. Sjuuukt roligt. Thanks baby <3

2008-09-16 @ 00:52:07
Postat av: Tirre

Ja just det...Tack för maten!

Jag tar disken nu ;)

2008-09-16 @ 00:53:01
Postat av: Jessica

Tirre: smaka smaskens höhö ;) .. ja diska du så ligger jag kvar här i soffan.. ska leta tips på hur man piffar upp skånes skitigaste personalrum. haha PUSS baby

Postat av: Mickis

Va fan, är det Björn Gustavsson du shottar med?

:)

2008-09-16 @ 08:00:35
URL: http://www.mickisdiary.wordpress.com
Postat av: Tirre

Haha, fan vad jag skrattar åt denna bilden...kolla in Björn liksom ;)

2008-09-16 @ 12:30:44

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback