Personalfest.






Kommentarer
Postat av: becca

asså ja fattar inte, jobbar du i skåne eller vaddå? och varför är tirre s hemlig för!?

2008-09-13 @ 18:00:49
Postat av: carro

himla typisk! men snart kanske jag får se henne livs levande!:) haha



japp jag vet! han sa när han var hänne i gävle att han skulle skaffa den :) och artikeln kika jag på också. han kan han, babybaby!

Postat av: Jessica

becca: asså du ba fattante. du får fråga henne om det du;)

2008-09-13 @ 19:38:14
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Du är lätt min bästa personal, LÄTT! Du är sååå duktig. Jag skriver anställningspapper med dig när du vill. Tänk så fint där skulle varit om du alltid hade jobbat. Vi kör en vilodag imorgon också sen tar vi nya tag och går loss ;)

2008-09-13 @ 19:50:24
Postat av: Tirre

Just det...någon mer än jag som uppmärksammat att Björn Gustavsson jobbar med oss!?!?

2008-09-13 @ 19:51:48
Postat av: Jessica

Tirre: ja och tänk vilka nöjda kunder du haft. skulle smörja dom som smör. och VILKA arbetskamrater sen. oj oj oj ;) jojo där ligger ju björn på golvet. skrot

2008-09-13 @ 23:01:25
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback