Snålsurfarn...

dethär blev lite jobbigt. alltid innan har jag kunnat surfa loss på grannens trådlösa.. men NU helt plötsligt bestämde de sig för att, näää nu låser vi detta. jätte elakt mot mig. tänker de bara på sig själva?? man undrar ju.

ansiktsbehandlingen var skön i början.. sen när hon började med portömningen var det nära att jag skrek "JAG VILL INGE MEEER, SLUUTA NU!!" men jag höll mun och låg där och vred mig i mina smärtor. och i min svett.

nu, snart så ska vi på middag hem till mamma. skickade ett sms till henne nyss.
jag: behöver ni hjälp?
mamma: fan heller :)

ikväll är det även den traditionella kräftskivan men jag pallar inte. orkar inte. har ingen lust.

 
...detta äro bilder från förra årets skiva...

Kommentarer
Postat av: carro

Åh Jauvet! jag skulle önska att jag var med och var den vingligaste haha

Postat av: Marie

Haha synd :P jag surfar på grannens nu ^^

2008-09-19 @ 21:18:28
URL: http://mariehultman.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha synd :P jag surfar på grannens nu ^^

2008-09-19 @ 21:18:43
URL: http://mariehultman.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback