Glädjen är stor.

gudars skymning! Ragge har lost his mind! helt galen där inne i grottan.. jag skulle ju vara snäll och ta med honom ut till solen och värmen. men han bara hugger vilt omkring sig och höjer sin lilla svans hotfullt i vädret. väckte jag honom måntro, mitt i den lilla middagsluren?

well well. nu är det visst vår. en del grannar städar sina balkonger och andra ringer ljudliga samtal på jakt efter öl.

själv så ska jag ner i tvättstugan och sen går jag hem till henkes mamma och solar och sen blir vi bjudna på middag.

solen är här och lyser fred på jorden.

Kommentarer
Postat av: sara

akta så du inte blir av med ett finger eller två ;) hahaha

Postat av: jessica

sara: haha jotack nog aktar jag mig allt. en galen ödla är inte att leka med ;) han är väl lite smågrinig.. inte fått ligga på länge vetu.. ont om honor där inne i terrariet :(

2009-04-04 @ 18:30:37
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Sluta mobba honom. Jag står på hans sida, jag älskar honom. Han har väl inte fått mat...som vanligt :(

2009-04-04 @ 18:39:08
Postat av: jessica

Tirre: han fick mat IGÅR ! ! ! och han blir INTE mobbad. han är högt älskad i detta hushålle, det vet du om. akta dig du så att påskharen inte klär ut sig till påskHÄST!!! ;)

2009-04-04 @ 21:19:18
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Fyy, det var rätt taskigt faktiskt :(

Det får du minsann gottgöra JAAA med brottning, så är reglerna :D

(och jag måste få vinna)

(fast det gör jag ju alltid!)

2009-04-04 @ 22:18:26

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback