Solsken i trädgården.

var tvungen att ta några bilder av rebecca när hon så duktigt planterade sina örter. jag är riktigt impad av henne! planterar och krattar och står i! och hon har en sån fin liten trädgård minsann. vi satt där, i trädgården och njöt av solskenet, muffins och kaffe och kollade på katterna som härjade runt. jag tog mig även en tjuvkik på grannens pitbullar.. pitbulls. well, farliga!!! SOM jag trodde. jag skulle liksom bara KOLLA hur dom såg ut men så fort dom såg mig så fick dom hets och började skälla och ville typ slita mig i stycken. ja, jag säger då det.



 

Ann-Louise posar så vackert så. Jonathan fastnade också på bild men blogg.se trilskas så jag kan inte ladda upp någon bild på that cat-man-beauty. tyvärr!

hur som.. nu blir det scrubs!

Kommentarer
Postat av: Louise

Japp! Vi ses ikväll! :D



ps: Jag vill oxo ha en trädgård att plantera blommor o örter i!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback