Impulsköp?

Man kanske skulle köpa sig en diskbänk. Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket :) Känns mycket bättre nu när man märker att man kan gå ner :) Och jag mår mycket bättre :)



Haha, ja hon är på smällen, hon är ju kåt 24/7 så jag är inte förvånad att hon tillslut blev på tjocken ;)

Postat av: Isa

DiskBÄNK är det ju han säljer, inte diskmaskin jue :) Härligt med finnar som inte lärt sig stava på det svenska språket.. Jak jillar det mykket! haha

2009-08-13 @ 19:51:12
Postat av: jessica

Isa: JAA JAG VET ! ! ! jag fattar INTE hur jag kunde tro att det var en diskmaskin.. jag var nog lite förvirrad igår.. jag SA diskBÄNK med tänkte diskmaskin. tossigt det blir ibland Hahah

2009-08-14 @ 11:26:13
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Isa

hihi, det kan bli lite läskigt ibland när man ska skriva en sak och tänker på en annan, då ryker det i hjärnan :D

2009-08-14 @ 18:15:57

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback