skrivet 2oo7o824

"Ja. Äntligen har vi beslutat vilken bio vi ska gå på.

Jag bestämde att vi var tvungna att lotta. 
Hur skulle vi annars kunna bestämma oss??

Tre lappar. S för Simpsons, U för Underbar och älskad och P för På smällen.

Henke knölade ihop lapparna och jag drog första lappen.

"SIMPSONS!" J
"Ska vi gå på den alltså?" H
"Vi lottar igen.." J

Henkes tur att plocka lapp.

"Simpsons igen." H
"Men.. okej vi lottar igen, fast nu är det MIN tur att dra" J

"Simpsons. IGEN!!" J
"Ja. Då blir det den då.." H
"Nejmen vi lottar igen.." J

Nu drar Henke Underbar och älskad lappen.
Jag kollar ner på På smällen lappen och skriker:
"MEN VARFÖR KOMMER ALDRIG DU UPP?!?! Vi lottar igen." J
"MEN GE DIG FÖRFAN! Vi går väl på På smällen!!" H"

Kommentarer
Postat av: Becca

Fullkomligt rättvist! Ni lottade ju trots allt!Hahahaha

Postat av: FavvoZaddin

HAhahahhahahahha hände nästan mig igår med en annan sak XD

2009-08-25 @ 22:10:50

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback