SNARK och VARNING för bittra dofter.

Skulle laddat upp några bilder men något har ju tydligen hänt med vårt internet så det är ju slött som sirap. Lagomt irriterad är jag också. Och nej. Inte enbart för att vårt internet cpar ur när det känner för det.

Blablabla. Fruktansvärt intressant för den yttre världen.


Det märks verkligen att jag är trött. Kan knappt stava till de mest simpla ord.
Sånt stör mig. Stavfel. Särskrivningar.


Jag menar.. Det krävs väl inte en hjärnkirurg för att förstå att SPRINGTUR är ett ord. PAJFORM är ett ord. ÄPPELSKRUTT är ett ord. LERPÖL är ett ord. Ja där var några exempel.


ÄNDÅ. Eller.. Stavas det ENDÅ? Ja, för det ser ju jättelogiskt ut.
Jag har bara ÄN strumpa på mig idag. 


Hahhahahahahaha. Fast jag skrattar inte på riktigt. För det är verkligen inte kul.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback