en lång lista.

jag snodde en lista ifrån Felicia. jag tycker om listor! jag tycker om att läsa listor och jag tycker om att skriva listor.

1. stänger du av mobilen när du sover?
nej den är på ljudlös i vardagsrummet. det är farligt att ha mobiler i sovrummet. och datorer. och hemtelefoner. allt som strålar är livsfarligt.

2. vem såg dig senast naken?
jag hoppas att det var henke. kan eventuellt ha varit någon förbipasserande utanför fönstret, men jag hoppas på det första.

3. hur såg du ut på högstadiet?
jag såg definitivt inte ut som dagens högstadiebarn. 

4. hur kommer du se ut om tjugo år?
som nu fast tjugo år äldre.

5. hur var du på dagis?
jag gick inte så länge på dagis. men jag gjorde illa mig själv. det är det enda jag vet om min dagistid.

6. hur är du att ha som arbetskamrat?
det varierar nog. ibland är jag sjukt snäll. sjukt rolig. sjukt glad. och ibland tvärvänder det. sjukt tröttsam. sjukt grinig. sjukt jobbig.

7. har du celluliter?
ja det har jag. om jag klämmer mig på låren bildas dom.

8. biter du på naglarna?
absolut inte. bara i nödfall. jag tycker det är äckligt och det ilar i tänderna.

9. har du något handikapp?
en gång sprang jag hårt och fort på asfalt. mina fötter gjorde ont och sen ramlade jag ihop i en hög. det är inget handikapp men det är svaga fotleder.

10. är du rädd för att få hängbröst?
rädd och rädd. inget jag ber om att få direkt.

11. tror du att Gud är en man eller en kvinna?
jag tror inte det spelar så stor roll...

12. svär du?
ja. ibland svär jag så mycket att jag skäms. det finns ingen hejd. en gång, på ett släktkalas råkade jag säga "men dendär jävla xxxxx-reklamen suger ju kuk!"  det infann sig en pinsam tystnad några sekunder efter mitt uttalande...

13. är du trevlig mot jehovas vittnen?
vad ska man säga... jag är absolut trevlig men jag släpper inte in dom och jag pratar inte längre än nödvändigt. en kvinna började prata om satan när hon stod i min dörröppning. inte okej.

14.  hur homo är du på en skala från 1-10?
i am whatever you say i am.

15. tror du på utomjordingar?
jag vet inte vad jag ska svara här...

16. om du var tvungen att äta en maträtt i resten av ditt liv, vilken väljer du då?
ingenting är ju så gott att man vill äta det varje dag liksom. men.. soppa kanske!

17. vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
pölsa. PÖLSA!

18. har du blivit arresterad?
nej och tur är väl det.

19. ljuger du?
nu? nej. jag är inte mycket för lögner annars heller. jag får dåligt samvete.

20. har du kysst en polis?
nej. jag har klätt ut mig till polis. det finns på kort. jag passade i blått.

21. är du rädd för securitasvakter?
nej jag är tacksam att dom finns. någon annan som gillar securitasvakter? HAHAHA

22. har du någonting att dölja?
finnar.

23. vad har du på din nyckelknippa?
nyckar och en björn som det står "im loved" på. den har jag fått av sara.

24. är du/har du varit gift?
nej inte ännu. vi ska ha ett sprakande och glamouröst bröllop.

25. skulle du gå upp tre på natten för att hämta din pojkvän på krogen?
ja absolut! jag skulle gå upp klockan fyra också. och klockan fem. närsomhelst.

26. kan du laga cyklar?
nej, det gjorde farfar åt mig. jag sparkade på min cykel för ett tag sen. den gick sönder. och då lagade sune den.

27. kan du fixa med bilar?
men herregud nej. eller fixa och fixa. jag kan skrapa rutorna!

28. kan du baka bröd?
ja det kan jag göra.

29. vet du hur man frostar av en frys?
ja det vet jag ju...

30. vilken tv-serie skulle du helst leva i?
helst ingen alls. pass.


Kommentarer
Postat av: Maria

Aaaaauuuuu en lista, får man ta?



Ps. Du är väldigt vacker!



Ps 2. Det var inte fjäsk för att få listan. Tänker ta den ändå. Kändes artigare att fråga bara.


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback