Mitt löv.

barn är roliga. man kan skratta länge åt dom. ja. oftast blir det ÅT dom. jag skrattar rått och länge åt dom. för dom är ju så roliga utan att veta om det. till sist ser dom ledsna ut.. kollar på mig med sorgsna ögon och undrar vad dom har gjort för fel..

stackars ungar.

hursomhelst...

när min bror Emil var sju år (numera 15) var dom ute på skolgården..
Carro var där på praktik och skulle leka en lek med dom små barnen..

"kom nu Emil och ställ dig här i ringen och var ett löv!"
"jag är inget löv. jag är en snygg man!"


här är min bror. han är inget löv.
det syns ju på långa vägar.
Carro borde kanske inte bli förskollärare ändå...

Kommentarer
Postat av: Egoina

biffchips? tomtebrus?



chips heter "potetgull" och tomte heter "julenisse"....

Postat av: Egoina

brus =läsk

potetgull = chips

2009-01-23 @ 11:38:46
URL: http://egoinas.se
Postat av: ems

Haha, han är en snygg man ;)

2009-01-23 @ 14:01:32
URL: http://withorwithoutme.blogg.se/
Postat av: Elsa

haha

2009-01-23 @ 16:37:30
Postat av: Elsa

hahahaha.

2009-01-24 @ 14:19:39

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback