Om att sola.

idag har jag solat fejan. åh heeerregud. det var ju smått kaotiskt.
jag har panik när jag ska sola. men hursomhelst så la jag i tre tior. kutade in och slet av mig kläderna. "måstehinnainnansolarietgårigångochförblindarminaögon!"

telefonen ringer. ligger där och vibrerar. men vafaaan. jaha det var min bror. jag gapar åt honom där jag ligger i bara trosor och ögonskydd att jag MÅSTE LÄGGA PÅ INNAN SOLARIET GÅR IGÅNG!!

han skäller tillbaka och säger att jag "förfan kan ha ögonen öppna en sekund."
att det inte är farligt. jag tror inte på honom.

jag lägger på. lägger mig snabbt och väntar. rättar till ögonskydden. inget händer. trycker på START tre gånger. går ut. ser att man måste stoppa i FYRA tior. ja i med en till då. 

RUSAR in och slänger mig ner i solariet. väntar spänt. nu ringer det. IGEN!?
det är min bror. igen.

jag gapar han gapar vi gapar.
vi lägger på och jag slänger ifrån min telefonen,

sen går solariet igång...

Kommentarer
Postat av: pauline

Ja det får du göra! :)



Haha.. inget bra med att sola hörru ;)

Postat av: Tirre

Hahahahaha...D R A M A Q U E E N ! ! !

2009-01-30 @ 17:29:04
Postat av: jessica

Tirre: ge mig muggen!

2009-01-30 @ 17:48:35
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Tirre

Naaaaj den får du icke. Den är så stor och bra, rymmer ju huuuur mycket kaffe som helst :)

2009-01-30 @ 22:10:32
Postat av: jessica

Tirre: it is SOOOO you ;)

2009-01-31 @ 10:04:17
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback