Bestyr.

Lovisa, Micke och Julia kom hit idag.
Vi satt på balkongen i solen och åt blåbärs/rabarber-paj. Mysigt och gott! 

Jag har inte så mycket mer att berätta. Förutom att jag nu målat klart den lille möbeln och dekorerat den med diverse ljus och granitplattor och snäckor som jag och Tirre plockade i Thailand. Stolt jag är. Mitt nästa målarprojekt blir byrån i hallen. Den ska också bli vit.
VITT VITT VITT. Och köket ska fräscha upp sig. Bara vi får fingrarna ur våra små rövar och börjar spackla så ska nog det lösa sig också.. Och förrådet måste städas. Min garderob måste rensas.. Nej vad jobbigt det blev nu.


Nu ska jag packa min väska

Kommentarer
Postat av: Emma von exJobb

Jag tycker du ska lägga upp en bild på din lilla möbel.:)

2009-07-30 @ 14:35:33
Postat av: becca

Så sant så sant! Dock suger det!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback