En lycklig stund.

Helt underbart bra hade jag det vid båten igår. Jag kastade brödbitar efter en trött abborre. Han ville inte ha. Jag trackasserade honom rejält. Sen blev jag ledsen, gick därifrån och skrek "otacksamma fisk!".

Smög tillbaka lite senare. Kollade efter fiskarna. Ropade "hallå fiiiiskarna???" Men inget svar. Jag gick.

Men TREDJE gången kastade jag ut brödet lite längre och såg hur det försvann. YES tänkte jag!!! Jag kastade och kastade. Brödet fortsatte försvinna. Tillsist hade jag ett gigantiskt fisk-stim precis vid bryggan som jag matade. Och lite senare kom en söt liten and simmandes. Anden fick bullar.

Mmm gottgottgott!

Och jag var så lycklig!



Kommentarer
Postat av: Tirre

Sötunge, sötunge, sötunge!

2009-06-24 @ 11:09:50

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback