Förvirrad är hon också.

Alltså jag hinner nog spy lite galla också innan Carro kommer.
Så effektiv som jag är...

Vallonen. Jag har ju haft min "dust" om prinsesstårtan där inne.
Folk är så obegåvade ibland att jag vill gråta. 

Igår var jag och mamma där. Vi äter varsitt mål mat. Sen är det dags för kaffe och bakelse. Jag vill ha VARM mjölk i mitt kaffe. Jag är inte svårare än så. En kopp kaffe med varm mjölk. Komplicerat? Icke.

Jag beställer mitt kaffe. Tjejen i kassan springer bakom och frågar Krulltotten hur dethääär ska bli nu då? Och Krulltanten frågar "ska hon ha varm mjölk i kaffet?" (gud vilken besvärlig kund) "JA det ska jag!" säger jag och kollar på Krullis. Hon ger mig en tom blick, vänder sig till tjejen i kassan och suckar "jaa det är ju egentligen en latte.. ta en femma extra då!"

HAHAHAHA jaa jag betalar gärna en FEMMA extra. För visst vore det synd om hon hade något som kallas SERVICE-MIND? Om hon skulle tänka "jaa hon har ju köpt mat och dricka och bakelse så lite varm mjölk till kaffet kan jag ju bjuda på."

Nejdu! Ta en femma extra vettja! Och jag visste inte att man använde vanligt, jävla BRYGGKAFFE i en latte. Men det kanske är så det går till. På Vallonen. När Krulliga Damen jobbar där.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback