I drömmarnas land...

kom nyss på en sak...

jag börjar en kurs på måndag. jättekul. absolut. MEN jag har faktiskt berättat för er om mina glasögon tidigare. jag ser fan inte framemot att sitta där med glasögon som står kvart i sju i fejan på mig. jag kommer väl peta ögonen ur någon stackare med domdär brillorna. herregud..

menmen, sånt är livet.

jag drömde dessutom en mardröm inatt. jag drömde att jag hade glömt min systemkamera i cykelkorgen i TVÅ dagar! den var inte stulen MEN den var vattenskadad ! ! ! jag trodde att jag skulle dö. det var tillochmed värre än när jag var i ett träsk, med Per Morberg UTAN skor. 



Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Drömde nån natt att en polare hoppade ner i en å för att ta livet av sig & jag skulle tvinga upp honom men jag bar kameran min runt halsen så den blev totalt skadad & min polare bah "Jag skämtade bara". Då var jag fan drömarg :D

Postat av: Isa

Vad är det för en kurs?

2009-03-14 @ 17:25:39
Postat av: Isa

Fråga väl igen eftersom jag inte fått nå svar.....

Vad är det för kurs?

2009-03-16 @ 15:47:33

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback