Varning för osammanhängande text!

undrar när jag ska hinna göra den där "goda gärningen" imorn.. jag får klämma in det helt enkelt!

gudars skymning. det ser ut som en tornado plöjt igenom vårat vardagsrum. så blir det ju alltid när jag städar. det ser värre ut än vad det gjorde innan. stor. djup. suck. man simmar och man simmar och man simmar. men man kommer aldrig upp till ytan. ungefär så känns det. att städa alltså.

imorgon skulle ju jag ha åkt till Stockholm och träffat Tirre och Sara, men hur mycket jag än vill så hinner jag faktiskt inte. BU!!! för mig va...

ingen mat har jag ätit idag heller.. fyra digestive och 1 dl kokosyoghurt är vad jag fått i mig. samt diverse sötsaker. 

men dock, när jag öppnade mitt kylskåp stod flaskan jag tidigare talat om där inne. CHI SAN. mamma har varit i farten! TACK din sötgroda. hon är så underbar min mamma. ja det är hon faktiskt. exempel på hennes godhet:

"jag köpte domhär äpplena för att jag visste att du skulle ju komma hit"
"ja, jag har bakat en kladdkaka. jag visste ju att du skulle komma hit"

det är dom små sakerna som räknas.
även om jag inte tackar nej till dom stora sakerna heller ;)

ja, nej nu ska jag avsluta detta innan jag rabblar på ännu mer. herregud. men det är som sagt frivilligt att befinna sig här. på mitt område. så nu har jag rensat lite här också. huvudet alltså.

Kommentarer
Postat av: Tirre

Synd att vi inte ses imorgon gumman. Men vi får ses en annan dag istället. Ha nu en riktigt bra helg. Lova att vara rädd om dig.

Älskar dig

2009-03-26 @ 23:16:56
Postat av: MissBartender

Naaaw, vad skulle man göra utan sin mamma? :)



Och du, fortsätt simma, fortsätt simma!

Postat av: mamsen

Tack för alla fina ord gumman. men du MÅSTE äta mat lilla vän...skärpning nu!!!! Puss

2009-03-27 @ 10:38:39
Postat av: jessica

Tirre: mmmmm, jag älskar dig med baby!



mamsen: amen duuuuråååå ;)

2009-03-28 @ 02:03:32
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback