A new day has come

God morgon!

Jag köpte inga piggelin igår. Surade över det ett tag sen öppnade jag frysen och såg di gröne små glassarna ligga där och glänsa. Glad jag blev ! ! ! Hoppade jämfota in i vardagsrummet till Henke och gapade "JAG HAR PIGGELIIIIN!! VISSTE DU DET? VISSTE DU DET? WOHOO!"

För övrigt så hade GoIF matchen i sina händer i princip 7o minuter igår.. sen brakade det ihop och slutade med oavgjort. Arg man blir. Det uppstår ljuv musik när Toffe slår sina fina långbollar och passar perfekt. Men sen tar den ljuva musikem TVÄR-slut när dom andra inte kan göra något av hans bedrifter och bara söglar bort allting. Well.

Nu ska jag cykla iväg här...

Och Rebecca, jag kan inte följa till stallet!

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback