Inte Mello.

Sitter hemma hos mamma. Orkade inte cykla längre än hit. Fyfan vad jobbigt. Varför ska det vara så ansträngande att cykla? Nejdu. Nu får jag be Toffe köra hem mig...

Vad är det på tv ikväll då? Ingenting kanske. Jo det är ju Melodifestivalen. Eller "Mello" som det verkligen INTE heter. Haaahaha. Mello liksom. Skriker töntighet om ordet. Passar mig utmärkt.

Igår efter min njutbara dusch återvände jag till badrummet för att kissa. Och så hör jag något konstigt ljud. Ungefär som att något faller på ett prasslande, men ändå ganska hårt sätt. Skiter i det i ett tag. När jag sedan ÄNNU en gång återvänder till toaletten SER JAG DEN! En stor skalbagge ligger och vältrar sig i mitt duschvatten.

Ni kan ju resten. Jag får ett panikutbrott. Skriker på Henke som blir rädd  men också irriterad på mig för att jag för sånt liv. Han tror ju att det står en våldtäktsman i duschen. Han tar bort baggen och får sedan genomsöka lägenheten efter fler skalbaggar. Annars måste vi flytta.

Tack för mig.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback