Big city life!

Jag och Isa har förgyllt stan med vår närvaro idag. And it was fun. Kvinnan har ju gjort karriär, så hennes feja skymtar man inte ofta nuförtiden. Men jag är stolt över henne och hon är SÅ duktig!

Tog givetvis en fika på chokladbollshaket. Synd att ett gäng högljudda gamar var tvungna att entra vårt bord. Det fånigaste som finns måste vara ultrasvenska personer som försöker vara ghettopretto och prata outlandish. Man vill ju bara lappa till dom. Jag hörde inte vad jag själv tänkte så vi bytte bord. Thank god.

Då hörs vi.


Kommentarer
Postat av: Isa

Huuur mysigt som helst va det :) Karriär? haha, ja du är söt du. PUSS <3

2009-11-26 @ 22:13:25
Postat av: jessica

Isa: haha ja men nog fan har du gjort karriär ;) PUSSS

Postat av: Isa

Jag ÄLSKAR att du bor i Västerås!

2009-12-12 @ 23:16:58

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback