I like big balls.

Idag har jag nog ätit världens godaste chokladboll. Eller.. vi stryker NOG.
Idag HAR jag ätit världens godaste chokladboll. Så underbart, himmelskt, begärsgod att det inte är klokt. Den var smaksatt med kaffe och vanilj, doppad i smält choklad och sedan rullad i kokos. Och bäst av allt . . . . . . . .

Den. Var. Stor.
It. Was. BIG!


Jag var på det nyöppnade stället i stan med mostra mi. Där jag förut köpte larver åt min ödla, får jag nu köpa chokladbollar åt mig själv. Helt ok. Heeeeeeeelt ok.

Kommentarer
Postat av: Jon

Jag önskar att det fanns en gilla knapp även på bloggar så man slapp kommentera :P Jag vill också ha en sån chokladboll!

Postat av: jessica

Jon: sluta vara så lat och opersonlig. kommentera MERA för tusan! ;)

2009-11-22 @ 13:29:06
URL: http://jejejessica.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback