Återvinning?

Tro det eller ej men idag har jag... Fan att jag tappar ord hela tiden.. Jag har inte "avkaklat" kaffepannan. Jag har... AVKALKAT den! Var inte SÅ himla fel ute ändå. Det har jag iallafall gjort. Känner mig stolt som tuppen.

Dessutom har vi rensat förrådet idag också. Jamen ni hör ju själva.. Vi förtjänar ju något slags fredspris. Och det var verkligen BARA skit där inne. Innan kom man inte ens in en meter. Man kom inte in överhuvudtaget. Man fick klättra på saker. Däck, madrasser, kartonger.. Och nej, jag överdriver inte. Men nu har vi slängt all jävla skit så nu kan man springa rundor där inne om man skulle vilja göra det. Vill inte jag iallafall. Lampan släcks ju hela tiden. 

Jag hade sparat på trasiga kartonger. Skor med hål i. En tröja med hål i. DEN hade jag dock sparat utav nostalgiskäl. Min älskade Lukas hade bitit två hål i den. Så jag sparade tröjan. Idag åkte den dock iväg till soptippen. Jag tyckte tydligen det var en bra idé att spara på pepparkakor också? Ja herregud. Nu har jag iallafall gjort mig av med allt onödigt skit.

And it feels so goooohooood!



Kommentarer
Postat av: nathalie

Men nu har vi slängt all jävla skit så nu kan man springa rundor där inne om man skulle vilja göra det. Vill inte jag iallafall.



hahahaha asså du e bäst :D alltid får man sig ett skratt!

Postat av: Daniel

Å nu ska du bjuda oss på kakefest vetja!

2009-10-20 @ 14:51:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Carro

haha good work hörru! mitt förråd skulle också behöva sig en rensning. det finns hur mycke saker som helst, tusen olika solstolar och inte mindre än 3 par skridskor :)

2009-10-20 @ 19:03:30
Postat av: jessica

Carro: haha tusen solstolar? herreminge! :) ja, jag hittade också ett par skridskor. skant vi ge oss ut på enna skridskotur? :)

2009-10-20 @ 20:36:47
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Becca

Jaaa, Och det förbaskade dator/musik fanskapet vägrar funka som jag vill! Förbaskade skit!

2009-10-20 @ 20:45:31
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, vad sugen man blev på pepparkakor nu :)

hihi

kram <3

2009-10-25 @ 22:54:33
URL: http://vetement.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback