En lång historia.

Justnu har jag spänningshuvudvärk. Jo det låter ju roligt. Att någonting liksom är så spännande att man får ont i huvudet. Riktigt så är dock inte fallet.
Nej. Det är något tråkigt. Internet la nämligen sig ner och dog imorse.

Jag fick ett smärre anfall. Försökte sedan på bästa och mest logiska sätt lösa detta problem. Utan resultat. Tog en vända i skogen med förhoppningen att lite vila kunde hjälpa mitt kära internet. Men icke. Jag gjorde nätverksdiagnoser, jag startade om allt som kunde startas om. Jag gjorde tillochmed rent datorn i tron om att det var ett uppmärksamhetsuppror.

Men icke. Så jag ringde telia-support. Dom kunde inte hjälpa mig. Jag ringde zyxel-support. Han visste ingenting om min dator och bad mig göra jättekomplicerade saker. Han frågade om jag hade ett modem. Ett modem? Inte vet jag. Jag lyfte påsar, pärlplattor och cd-skivor från en hög på skrivbordet. Och där under, låg en svart låda! Ett modem. Jahaaaaaaaa, hade vi ett ändå? Ja men dåså. Då startar jag om den och pillar på lite sladdar så var ju detta problemet löst. Tack supporter-killen för att du hjälpte mig att hitta mitt modem!


Kommentarer
Postat av: knivlisa

jag har svarat på din fråga nu :-)

2009-10-22 @ 12:57:22

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback