Heja mig själv.

Dra ända in i blåbärsskogen! Jessica städar!

Men jag låtsas att vi bara har en tvåa, för det tredje rummet är ett hopplöst fall och doktorn grät. Så nej mamma. Jag har inte städat min garderob. Det gör jag när vi flyttar. Vilket jag hoppas blir vääääldigt snart.

Men jag städar de andra rummen iallafall. Och jag tvättar. Har tvättat våra kuddar nu. Får se. Min dunkudde såg lite trött ut när jag tog ut den men den kanske rycker upp sig. Om inte annat blir jag förbannad.

Vår vita matta är inte vit längre. Den har kamouflerat sig för att passa in i omgivningen. Så nu är den grådassig och jävligt skitig.

PLUS att jag har planterat OM en blomma!
Sen att jag fick slänga FEM blommor hör inte hit.

Vi koncentrerar oss på det positiva nu. Så som jag alltid gör.

...Eller vasaru?

Men nu ska jag återgå till mitt städande.
Das toilet next up!


Kommentarer
Postat av: Emma

flytta? vadå flytta? :O :D


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback