I aim to please.

Just nu sitter jag och hulkar i mig kaffe. Kaffe kaffe kaffe!

Jag måste ta upp min dröm-dagbok igen.
Nu gör jag det.

Vad jag drömde inatt är lite suddigt. Dock minns jag att Ante och Linda var med. Radarparet. Jag spillde kyckling över Antes tröja och shorts. Jag försökte torka bort det, annars skulle han bli sur. Sen låg vi i vår säng. Några stycken. Minns inte vilka. Ante försökte dra av mig täcket. Som en hämnd. Jag var naken under. Han låtsades att han inte visste det. Han fick sig en sneakpeak. Sen drömde jag att jag gav min gitarr till Linda. Som ett skämt. Hon fick den alltså inte på riktigt. Inte ens i drömmen. Jag är tydligen elak även i sövande tillstånd.

Härligt!


Ett mindre lyckat kort på huvudpersonerna i drömmen. Tack för er medverkan.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback