Some company on the dancefloor.

Idag har jag rensat min garderob och FAN vad jeans jag fick sortera bort.
Dags att gå ner lite i vikt kanske? Börja träna? Herregud... Jag mådde ju illa. Men nu är det iallafall städat och fint därinne! :) Den lilla detaljen att garderoben är i princip tom blundar vi för ett tag till. Man ska ju återvinna. Det är miljövänligt!


Robin skriver i min bok. Tirre smyger fram. Lite lulliulli på champagne, någon?
Och JAG i en återanvänd klänning! Och den kommer få pryda min kropp flertalet gånger because i LÖÖÖV it! 

Kommentarer
Postat av: Tirre

Den klänningen är supersnygg, men det är tack vare personen som bär den!

Alltså är kombinationen en total knockout!

2009-09-15 @ 22:49:14
Postat av: Becca

Ner i vikt?Gerä! Börja träna?..mjaaa... jag behöver ju trots allt en tränings/box-kompanjon:D !


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback