Inte ens bakis.


Vet inte vad som händer MEN jag tog precis en chokladbit. INNAN frukost. Kan inte ens minnas sist jag gjorde det. Då jag inte var bakfull alltså. När man är bakfull är allt tillåtet. Då behöver man inte ens börja dagen med en kopp varmvatten. Då får man ta en cocacola om man vill det. Bakfyllans frihet kallas det.

Nu var det ju dock väldigt längesen jag var bakfull.
Frihetsfågeln inom mig kanske slog volter av protest.
Det var därför jag åt lite godis nu på morningquisten.
Så. Ett enkelt svar på en mycket komplicerad fråga.

EEELLER... Så är det mannen jag lever med som påverkar mig.
"Jag älskar att äta godis till frukost. Det är det bästa som finns!"

Kommentarer
Postat av: jessica

bloggen är snygg ! :)

Kolla min ?


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback