Hooola Chica!

Alltså jag kan inte hjälpa det... MEN jag har så smått gått från att VRÅLhata detta mönster till att tycka om väldigt mycket. Jag snackar leopard.

Förut flög orden "gammal omodern kärring som vill se ut som att hon är oh-så-pigg i bäret och fullkomligt modern" genom mitt huvud när jag såg leo-mönstret.

Nu är det mer "oj vad snyggt! läckert. uuuurtjusigt!" som far genom skallen på mig...
Och tro mig! Jag har stretat emot mina känslor länge, länge. Men nu får jag ju bara ta och erkänna mig besegrad.

Nu är det officiellt.
Jag. Gillar. Leopardmönstret!


Kommentarer
Postat av: Becca

hahaha,tack för stödet!:D



och hahaha... "...i bäret" ? hahahahaha men det är sant , leo kräver sin kvinna för att kunna bära upp det !

Postat av: nathalie

"oo så pigg i bäret" HAHAHAH jag avlider av skrattattack!!!

2011-02-10 @ 00:07:32
URL: http://nattow.blogg.se/
Postat av: Becca

det är du alla gånger:) till skillnad mot kameltå-tanterna i leo tights/skor/väska/topp/hatt :D

2011-02-10 @ 11:24:44
URL: http://reberecca.blogg.se/

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback