ännu fler frågor till er nyfikna läsare

Höger- eller vänsterhänt: höger..egentligen borde man träna vänster hjärnhalva lite mer..
Humör just nu: yr i ögonen
Favoritgodis: allt. men jag trappar ner. haha
Är det nåt du absolut inte äter: PÖLSA! usch
Kläder just nu: henkes morgonrock och mina tofflor
Musik just nu: just nu lyssnar jag på imperiet - du ska va president
Vad sa du senast: jag älskar dig.
Favorit-hangout: hemma i våran lägenhet då..där hänger jag väl mest..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: jag vet inte..jag lever på 2ooo-talet och det får jag väl vara nöjd med..
Sommarplaner: jobba, sola, bada, dricka drinkar och dansa och åka på semester.
Fisk eller badkruka:
mest en kruka
Saft eller alkohol: vatten är det bästa..
Hur många kuddar sover du med: mest ligger jag på samma kudde som henke och luktar på hans hår.
Favoritväder: vacker sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en såg till kokosnötterna, ett flygplan och en pilot.
Spelar du nåt instrument:
nej..jag spelar bara patienseduell
Morgon- eller nattmänniska: isåfall natt. jag har svårt att sova. jag tänker för mycket.
Sparare eller slösare: mina pengar försvinner fort...men dom är väl investerade..inte bortslösade..
Bästa film: jag tycker om alla älskar alice..och andra filmer  som man blir glad av..
Tror på liv på andra planeter: som sagt...
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det gör jag. min första RIKTIGA kärlek var henrik.
Älskar du henne/honom fortfarande: otroligt mycket.
Har du några homosexuella vänner: nej vi är inte vänner längre. men vi kramas och busar och dansar när vi träffas!
Tror du på mirakel: jag både tror och hoppas på mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart..
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jag förstår verkligen inte
Ser du på kärleken som ett misstag:
nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske 3
Bio eller promenad: promenad på morgonen och bio på kvällen. varje dag
Är du kittlig: jaa, men om jag anstränger mig så är jag inte lika kittlig längre
Snarkar du? ytterst sällan
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? ja, larvigt nog
Äckligaste insekten: likmaskar
Största svaghet: jag är lättirriterad och jag stör mig för mycket på oviktiga saker..
Det här är jag bra på: jag är bra på att laga mat och att baka och att älska!
Bästa bok? jag har bara läst bra böcker..är dom dåliga slutar jag läsa..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? oj. spännande. något roligt. typ som att bli osynlig.. helt onödigt men vore ju bra kul.
Vad vill du jobba som? jag vore glad om jag visste
Chips, morötter eller godis? jag är ju inte den som knaprar morötter om det finns chips och godis...lala
Pizza eller hamburgare? beror på..
Skriver du dagbok? ja. den är grön och luktar jättegott.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? nej jag vil inte ha några fler...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag försöker hålla det rent men som vera säger..det är inte hela världen..
Gungar du på stolen? nej, då går dom sönder!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig i hela mitt liv.
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster om jag äter med både kniv och gaffel..annars höger..
Är du rädd för blod? ja..jag är ganska rädd för blod..
Saltar du på maten? ja om det behövs.
Gillar du att sjunga? ja det gör jag. jag sjunger kasst, haha
Anser du att du är stark? jag ska bli starkare
Brukar du sola? ja men det blir så varmt.
Vad gör du om du får hicka? väntar på att carro ska bota den.
Röker du? nej.
Snusar du? jag har bara provat en gång...
Använder du knark? nehe
Kaffe, te eller inget? mitt röda te är gott.. kaffe.. bara ibland och jättelite..
Har du en besatthet? besatthet.. överdrivet ord.. men jag lider av vissa problem.

Kommentarer
Postat av: carro

frågor är KUL!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback