måndag tisdag onsdag

veckorna går så fort.

söta barn utanför fönstret som leker i snön
och jag mötte en söt tax som hade en söt farbror med sig.
jag klappade honom

varför försvinner det ALLTID något varje gång vi har fest?
tmb. det går inte att ladda min mobil utan laddare.
jag ska låna mammas

vilken tur att det är felicity varje dag.
men det borde vara lite mer porrigt
tycker jag.

nu har honeydarlinghenrikälsklingloverbaby åkt till jobbet.
duktig han ÄR

jag ska gå til mamma
och hälsa på henne och min bror och fia och lillabror också när han kommer hem från skolan


Kommentarer
Postat av: julle

va det farbrorn eller taxen du klappa? hehe...

2007-01-31 @ 14:33:44
Postat av: ri (kul att det skulle stå carro haha)

håll hårt i grejerna!

Postat av: sa

FARBRORN!

2007-02-04 @ 20:02:51

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback