innestället

Vore synd om folk kunde vakna?

Igår var jag på götis. Innestället. Värsta haket. Klockan elva när Madde lyckats övertala mig att komma till dom så skvätte jag vatten lite under armarna, satte upp håret och slängde på mascaran. Och mitt i alltihop lyckades jag få i mig två glas vin, ett glas champagne och en grogg. Vilken prestation! Jag hann dock inte knyta skorna för jag var tvungen att kuta och möta gaphalsarna vid coop. Och där fick vi ju vänta ett bra tag. Sen kom skjutsen. Och sen dansade vi loss såattsäga.

Och nu är det sol ute och jag har ingen kompis som vill leka med mig.

Henke och Jani är på "promenad"....

Men EN SAK är jävligt säker.. Jag ska ha reda på vartifrån alla äckliga jävla skalbaggar kommer ifrån!!!

Kommentarer
Postat av: carro

det var faktiskt en prestation. kommer du ihåg på den tiden du fick ont i maggen? då gick det saaaakta!


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback