En lista om år 2oo9.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Massvis med saker.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Absolut. Alla. "Ät mer chips, godis och pizza och träna så lite du bara kan." Hur lätt som helst ju. Man är ju ingen vekling.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag kan minnas.


4. Dog någon som stod dig nära? Nej.


5. Vilka länder besökte du?
 Thailand.


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
 Ja, absolut.

 

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Antagligen inget. Eftersom jag inte kommer på något.


8. Vad var din största framgång 2009? Hela jag är en framgång.


9. Största misstaget?
 Alla mina vansinnesutbrott.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 Jag är både sjuk och skadad.


11. Bästa köpet? Henkes julklapp och mina tallrikar.


12. Vad spenderade du mest pengar på? Vänner och familj.

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Toffes bal och student, fotbollsresan, thailandsresan, lägenhetsförsäljningen, mina vänner och min familj.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 Svårt. BEP-I gotta feeling och Flo Rida - Right round.

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var med ledsen. 


16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Tagit mig i kragen.

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit socker.


18. Hur tillbringar du julen?
 Tillbringar? TillbringaDE eller? Dethär är ju en tillbakablick. Ni som gör listor.. Snälla.. liksom. Typ. Ba. Ba. Bah! Jag tillbringade julen på bästa möjliga sätt. Det gör jag alltid.


19. Blev du kär i år?
 Nee.


20. Favoritprogram på TV? Paradise Hotel, Greys Anatomy, Desperate housewives. DÅ. Nu är det bara Paradise som gäller. För hela slanten. Ett fantastiskt bra program.


21. Bästa boken du läste i år?
 Läste många bra böcker.


22. Största musikaliska upptäckten?
 Jag vet vad jag gillar och inte gillar så jag gör inga upptäckter precis.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
 Jag fick allt jag hade önskat mig och lite till. 


25. Något du önskade dig men inte fick?
 Ohnej. Det är jag för bortskämd för. Som tur är.


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
 Tirre kom hit och överraskade mig! Vi gjorde världens finaste tårta, hade kalas.. Ja det vanliga.


27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 Ja det finns det absolut. MNBIH.


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
 Klädstil? Ööhhh... Inredningsstil? Ööhhh...


29. Vad fick dig att må bra? Jag vet inte VAD men jag vet VILKA. Min underbara pojkvän. Min mamma. Tirre. Och alla ni andra som har en plats i mitt hjärta. Ni vet.


30. Vad har du lärt dig utav 2009? Än är inte den siste idioten född.

 

 


Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback