spy bajs

135086-8

och så var det MIN tur att vara med. i min egen blogg
och lilla angelina också. söta

godmorgon såattsäga
jag har pratat med carro idag, det var längesen
hon ska minsann till stötcha och träffa alla kvigor i helgen
jag ska vara hemme med henrikbabe och mysa och jobba

igår blev jag otroligt sugen på dillskruvar
MENGUDSÅGOTT
jag tror att jag ska åka på jakt efter såna i fagersta
kul att man vill ha två saker
cheddarpopcorn och dillskruvar
men det finns ingenstans. vilka problem jag har

dra nåt gammalt över dig
skaplig mytoman. rubriken är tillägnad dig

men snart är det dags för frukost. jag har kokat ägg och dukat
och nu väntar jag bara på henke..

trevlig helg

Kommentarer
Postat av: carro

vaa? vem är skyldi dig penge? ska vi spöa ner na? HAHA. nöjd på bilda eller? :)

2006-11-17 @ 14:41:06
Postat av: mix

ceddarpopcorn är mumma!

Vem är spybajs?

2006-12-11 @ 00:38:42

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback