måndag

nu är jag färdigtränad för idag. och det är ett herrans liv på tv nu. det brukar vara bra.. men nu är victoria silvestedt där. hon är säkert en bra människa men jag tycker hon är ganska tråkig att se och lyssna på.
hon bara plutar med munnen, spärrar med ögonen och säger "uhmm"

får hålla mig med tvtittande tills imorgon. bästa tvdagen!

henkemysis ligger och sover. det är bra. han måste vara pigg om han ska upp och jobba imorgon.
han är duktig han. försörjer sin familj. jag vill också dra mitt strå till stacken såattsäga..

nu är det alltså januari.. jag längtar till påsk för då hoppas jag på familjeträff!
sen är det sommar som alltid är mysigt.
när vi bodde på bragevägen och det började bli sommar satt jag med henke på balkongen och spelade kort på en filt. det är ett mysigt minne som jag sparar på.

marsvin är bra söta djur.. dom kurrar och piper och har söta små munnar och kalla söta tassar
ragge är skitsöt också. han låter dock inte. men han gräver och kutar runt och klättrar och har vassa söta klor!


jag vill ha mina vänner. här. fast mest en av dom. såklart..
vi har haft ett givande samtal.
g i v a n d e .
och det var så bra så vi grät.
herreminge det händer inte varje dag.



fan.


Live - Our love is like water

Kommentarer
Postat av: Jamilla

haha, jag tycker tvärtom! tycker ett herrans liv är tråkigt,men kul igår när det var silvstedt =) hon verkar (kanske spelar?) ju så urbota korkad så det var intressant att se vad som kom ut ur hennes mun.. haha =) Men ikväll är det Grey! Inget slår...

2007-01-09 @ 08:20:04

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback