nu börjar helgens ljuvliga dagar

vi ska åka och handla när henrik kommer hem. vi ska äta tacos idag. det är gott. och sen är det ju gärna fredag och det betyder att jag får äta godis idag. lalaaaa

jag har varit duktig och åkt till skolan idag. jag kokade min gröt redan igår. jag tänkte vara lite smart och ha det gjort. så var den redan kall och klar på morgonen liksom. men den var ju som en klump. inte det godaste. men jag åt upp det som följde med bananen sen åt jag knäckebröd med kalkon och paprika.
jag gick upp klockan sju. eller, jag gick upp klockan sju! ska bli skönt att vara trött ikväll. längesen jag var trött. det ska bli mysigt att mysa i lugn och ro med my beloved baby!

jag har träffat jonas idag förresten. han fick en kitkat bara för att jag är så snäll.. okej han är också snäll.

och varför kan det inte vara något jättebra på tv på fredagar? nästan så att jag tror att vi ska hyra en film idag.

idag ska min babybaby till fagersta. men jag får inte se hennes tryne. men åh, vi ses nästa helg. tokmycket

135086-74

jag måste erkänna att jag saknar na.

135086-75

jag måste erkänna att vi är snygga. jag älskar oss! tihi


Kommentarer
Postat av: sofie

jätte söta! men du, jag har ingen aning om varför ditt namn aldrig står med bland kommentarerna. blir bara en massa punkter och streck, hur konstigt som helst.

hrmf.. yeah ragge var asball iallafall

:D

2007-01-19 @ 20:01:35
Postat av: sofie

ahmendurå, lika snygg som vanligt! :)

2007-01-20 @ 15:00:14
Postat av: Anonym

Vem faen är killen till vänster?

2007-01-23 @ 17:26:04
Postat av: mickis

vad pluggar du `?

2007-01-25 @ 10:59:29

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback