Fuck the pain away.

Jag och Henke spelade fotboll idag.

Jag kan utan att skryta påstå att min kondition INTE är något  att hänga i en julgran.

Men - när vi spelade kom det en dam med en hund.
Den var SÅ SÖT så det fanns ingen hejd på mig när jag satte mig på huk och smackade med munnen och sa larviga saker som "ja KOM då, ja koooom då" "nämen åååh tiiiiitta en sån tööötis". Men skitsamma. Har aldrig sett nå vackrare. Så söt så det var inte klokt. Jätteliten och rädd. Men han/hon märkte ju hur jävla schyrre jag är så hxn kom och satte sig som en boll under mina ben. Myyyysis.


Nu har vi mumsat i oss vattenmelon, rostat bröd, vindruvor, äpple, te och oboy.


Vi älskar varandra, jag och henke.

image505

Kommentarer
Postat av: Ante

Är oxå aningen sugen på den där Henke... Iofs bara när han e full, då han blir rolig du vet!

2007-07-25 @ 11:46:37
Postat av: jessica

ante: mm vet. jag såg dina blickar i helgen..


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback