JAG ÄR FÖRKROSSAD

hujeda mig. för det första tycker jag synd om mig själv för mitt pekfinger är brutet! okej? okej. stukat allafall. det gör hursomhelst SKIIIITONT! jag kan inte ens skriva ett sms. jag ansträngde mig nyss och knåpade ihop värsta smset till carro men visstja, jag har inga penge på mobilen. onödigt ont heter det! tvifan. såhär stog det "skönt att höra. det gör ont att skriva. hörs på msn in med bilderna" exakt så.  jag undrar vad jag har lyckats med. jag stukade kanske fingret mitt i ett raseriutbrott? herregud.

jag och carro hade mysmiddag med tacopaj, guacamole och nachochips. vi åt tills vi dog. sen drack vi tills vi sprack. carros specialare är 50/50. haha. först var det jag carro henke jani johan jens och danne på hotell andersson. sen försvann alla män och så var det bara vi kvar. roli hade vi. lovisa och linn var med oss i 22 minuter. det var trevligt att råkas. haha

sen begav vi oss till krogen. carro blev skallad och jag tröstade henne. sen la jag lite slantar i hennes urringning!
sen tog vi en taxi till risbrogrillen.. det är så fruktansvärt långt mellan greenman och risbrogrillen. lata unge. sen köpte vi mat sen åkte vi hem. men innan jag hann kolla på min hamburgare låg den i janis mage. hungriga man

sen spred vi ut oss på hotell andersson. jag och henke i sängen, johan på soffan och carro och jani i datarummet.
sen SOV vi. sen vaknade vi. och så åt vi ostbågar och sen åkte henke och johan på hokki.. sen åkte carro hem.. och till sist lämnade jani mig helt ensam. så nu sitter jag ju bara här och väntar på att carro ska häv in sig på msn så jag kan få alla våra tjusiga bilder från igår.

och sen ska jag väl vänta på att min karlslok kommer hem och hoppas på att duvan kommer hit och hejar på cara mia med mig! måååååååååååååns! jagud.

Kommentarer
Postat av: carro

det går alldeles för vilt till i fagersta, man får ju för sjutton blåmärken överallt! men många nya vänner haha

Postat av: Annie

Sädärja fröken! Nu är du också utmanad! hihi Kramkram

2007-03-10 @ 13:55:31
URL: http://annieds.blogg.se
Postat av: jamilla

Aj! Stackars ditt finger! :(

Men nej, inte Måns.. SEBASTIAN!! =)

2007-03-10 @ 17:34:31
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: jamilla

jag har förresten skaffat riktig blogg nu, som du kanske ser =)

2007-03-10 @ 18:01:05
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: jessica

tack annie :)
ja, jamilla jag vet att du har blogg! och varken måns eller sebastian vann ju :(

2007-03-10 @ 22:19:19
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback