Nu får det räcka..

igår övertalade jag carro att hoppa på tåget till fagersta. jag var så ensam. hon kom ju självklart hit. baaaara för min skull. euömhahi?

men nu är jag och henrik hemma hos pappa. och carro är på innestället Malte. pappa är också där. vi är för trötta för att orka förstå hur man kommer dit. ungefär

kalas för robin idag. han fick ett hemligt paket. huhu. och vi fick prinsesstårta och kaffe.
och imorn har jag lovat elsa att leka med barbie i våran koja. eller, jag har lovat elsa att leka med barbie i våran koja imorn. jag ska helt enkelt leka med barbiedockor i en koja som är så liten att min rygg slår i taket om jag ligger ner. tji

Kommentarer
Postat av: carro

du har en sjujävla övertalningsförmåga! nästan lika bra som jag :) hahaha. fast jag tror jag tappat lite av den på äldre dar. hmpf

Postat av: jessica

klart jag har!

2007-03-25 @ 19:00:53
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback