im a lady

Tant eller Fjortis?

Lördagskväll mysandes framför TVn eller Partaj natten lång?
Lördag är mysfantasternas dag. Partar gör man på fredagar.

Hemmafest med vänner eller köandes till stans Hetaste Krog?
Om man måste köa så röstar jag på hemmafest i någons stora hus med pool och bastu.

Radio/TV/Stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Ganska högt. Speciellt om man knaprar på något, då hör man ju INGENTING!

Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Jag hatar att frysa om öronen. Jag använder mössa fortfarande fast det är vår.

Uppe med Tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta Sovmorgon så länge det går på en Ledig Dag?
Uppe lagom tid så att jag hinner det jag måste hinna.

Kommentarer

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback