opålitlige pål

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jag pratar inte med honom. Han är på jobbet.
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det har jag gjort. Här i datarummet.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga tror jag. Piller är farligt.
Vad åt du senast?
Pizza.
Har du fått någon komplimang idag?
Ja flera stycken.
Har du varit med i en rättegång?
Jag var med i rättegången men jag var inte med i rummet såattsäga. Salen?
Är du polare med grannarna?
Polare. Haha. Dödspolare.
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska. Ibland svengelska.
Vilka länder har du bott i?
Sverige.
Senaste piercingen?
Tungan.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
När jag åkte till borlänge i fredags.
Gay?
Gay?
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja. När jag var ung och (jävligt) dum.
Har du något husdjur?
Jaa lilla R.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Ja. Jämt gör jag sånt.
Har du varit på stranden?
Inte i år. Men jag vill springa barfota på stranden. Jag har läst att det är bra.
Minns du dina/din musiklärares namn?
Jaa. Han är ovanpå Madde. Baha! BOR ovanpå Madde.
Hur bra är din syn?
Jag ser rätt så bra thank god.
Har du varit på ett party?
Jag var på Emmas party i helgen. Fett hett.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Aldrig i hela mitt jävla liv.
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Sluta fåna dig.
Har du varit utomlands?
Ja.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag minns inte ett enda bröllop jag varit på. Eller mjaa..typ. I helgen blir nog det bästa!
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag går inte i skolan.
Var är dina syskon just nu?
Fagersta och Borlänge.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag hade dryga spindlar i öronen.
Vem ringde dig senast?
Min Farmor.
Vilken tid gick du upp imorse?
Halv elva kanske.
Vad ska du göra i helgen?
På fredag ska vi till Västerås. På lördag är det bröllop!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Godnatt din dumma jävel" typ.
När var du riktigt sjuk senast?
Jag tror det var på Dalavägen när jag hade en massa feber.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Jag vet inte. Jag tycker att jag ser kändisar överallt.
Vad finns i din bakficka?
Jag har inga bakfickor på domhär brallorna.
Har du färglinser?
Nej.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Störde mig på diverse snarkningar.
Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar, dricker kaffe, datanördar, skogspromenadar och äter frukost.
Vad ska du göra efter det här?
Gå med långsamma tunga steg till sängen den tomma.


image305


Denna bild lägger jag ut för att uttrycka min sorg över att Felicity nu slutat att sändas och ersatts med "I want to be a Hilton". What? Rulla om Felicity istället.

Kommentarer
Postat av: Missankre

vad musmigt, vi åt paj, lasange å så :)
vad händer iveckan ra?
sov gott kram :)

Postat av: Is

hahaha! I WANT TO BE A HILTON! I lööv det prgrammet. Öhh eller inte. vem tänker lika långt som näsan räcker? Göra ett program om folk som vill vara en Hilton. SUCK!

2007-05-21 @ 09:25:36
Postat av: Is

Jag spammar dessutom varje kommentar jag ger dig.

2007-05-21 @ 09:26:04
Postat av: jessica

Is: skapligt tattarprogram. jag dör. jag veeet. spamskitsgrej VARJE jädrans gång..

2007-05-21 @ 11:54:00
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback