bubbelibabbeliboo

snart är det helg igen. jodå, veckorna flyger fram vetni.

jag ska till västerås i helgen. på fredagen ska jag lurva loss med isa. jag känner mig icke i toppform! men det tar sig nog. sen ska jag tillbringa resten av helgen med att vara babysitter åt mina underbara kusiner. dom är inga snorungar dom inte. väluppfostrade och vettiga, snälla och lydiga.

det finns även ett bubbelbad i huset som jag ska bubbla i. men gud så skönt. det som är mindre skönt är att jag inte riktigt kan slappna av i detdär badkaret. för jag kan appselut inte bada när dom sover, för då hör jag inte ifall det kommer någon och bryter sig in, så alltså måste jag bada när dom är vakna och då måste jag ha dörren upplåst så att jag kan öppna en gång i minuten och fråga vad dom gör och om dom mår bra. alltså blir det inte något avslappnande bad.

klurigt detdär.



det är mycket bubbelbabbel nu

Kommentarer
Postat av: Isa

Formen kommer..=) Du behöver ju inte dricka dig totalt fulleri. Bara äta gott och dricka litelite.. Jag kanske ska ta och följa med till dina kusin och bada.. Guuuh så skönt! Har inte badat badkar på jätte länge.

2007-11-06 @ 10:33:57
Postat av: jessica

Isa: ja kom över och ta dig ett bad :)


VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback