att festa eller inte festa...

fest på fredag.

en hejdundrande fest må ni tro! saken är den att jag ska vara babysitter och jag jobbar dagen efter. men alla problem går ju att lösa och allt är ju relativt. det lärde våran lärare oss.. hon som låg med min bästa klasskompis ni vet? ahh hon...

och partyhumöret skvälper inte över direkt men det är ju sånt som tar sig..
dessutom har jag ju looooovat becca att vara hennes "bring a friend-kompis" liksom. jo för det är ett sånt party med tema. bring a friend är temat. kreativt och skojigt. jag kommer alltså vara som en främling.

såatte...ser ni någon sitta i ett hörn och se mobbad ut så äre jag!


image1063


Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart att man ska festa =P

Postat av: Victoria

haha låg med din bästa kompis..

2008-04-09 @ 23:31:08
Postat av: jessica

Victora: yes in deed!

2008-04-10 @ 08:31:34
URL: http://jejejessica.blogg.se
Postat av: Isa

Öhm,. nu förstår jag inte. Jag låg inte med någon av våra lärare.. :P

2008-04-10 @ 15:32:09
Postat av: jessica

Isa: min bästa KILLklasskompis då ;D fast du låg ju med silikonnettan! hahaha

2008-04-10 @ 16:11:17
URL: http://jejejessica.blogg.se

VASAAAARU?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback